اخبار

ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین است

ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین است
استاندار سمنان گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصت بسیار‌ مناسبی است تا عملکرد نظام را در قالب جهاد تبیین برای آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان تاکید کرد: ضرورت است تا برنامه های اطلاع رسانی و تبیین گری با توجه به نیاز جامعه هدف و با استفاده از افراد توانمند و علمی دارای بیان رسا و شیوا در امر اطلاع رسانی و پاسخگویی، انجام شود.

وی با بیان اینکه جامعه دانش آموزی امروز از اطلاعات روز دنیا بهره مند است ادامه داد: نیاز است تا افراد و مجریان طرح برای تبیین گری از توانمندی علمی و بیان رسا و شیوا برخوردار باشند.  

هاشمی گفت: اعتبارات لازم در خصوص جهاد تبیین به صورت ویژه در دستگاه های اجرایی متولی امر دیده شده و تخصیص یابد.  

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه خانواده ها در تاثیرگذاری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جهاد تبیین برای دانش آموزان نقش بسزایی دارند اظهار داشت:  ارتباط بین مسئولان آموزش و پرورش و مدارس با اولیاء دانش آموزان برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر طرح تبیین گری و آگاهی بخشی، تقویت شود.

نشست شورای فرهنگ عمومی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امامجمعه سمنان، دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حضور سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

در این نشست طرح جهاد تبیین که توسط کارگروه ذیل شورای فرهنگ عمومی تهیه شده است مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |