اخبار

برگزاری نشست کارگروه جهاد تبیین در استانداری سمنان

برگزاری نشست کارگروه جهاد تبیین در استانداری سمنان
نشست کارگروه جهاد تبیین دیل شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در استانداری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این نشست که در سالن فجر استانداری سمنان با حضور سایر اعضا برگزار شد در خصوص طرح های مصوب جهاد تبیین و راهکارهای اجرایی این طرح ها بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با بیان اینکه پیرو نیاز جامعه و اهمیت این موضوع، شورای فرهنگ عمومی موضوع جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار داده است گفت: هدف از این نشست برآورد هزینه های طرح است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابت پیگیری این موضوع مهم گفت: در حوزه جهاد تبیین باید تقسیم کار صورت گیرد و طرح جهاد تبیین در سطح ملی (راهیان پیشرفت و راهیان نور) در سطح استانی نیز دیده شود.

احمد ریواده بر استفاده از ظرفیت اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت در این طرح تاکید کرد و افزود: در شورای فرهنگ عمومی از شهردارانی که در اجرای طرح جهاد تبیین همراه بوده اند تجلیل شود.

وی بر ضرورت اعلام برنامه های دستگاه های اجرایی در حوزه جهاد تبیین متذکر شد: مشکل مالی وجود ندارد و  باید محتوی برنامه ها خوب باشد و در بخش استانی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان موضوع نشاط اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را اولویت قرار دهند.

در این نشست که دهمین جلسه کارگروه جهاد تبیین ذیل شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بود سایر اعضا نیز دیدگاهها و برنامه های خود را ارائه کردند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۰۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |