اخبار

توسعه و آبادانی جنوب کرمان نیازمند وحدت و انسجام همه مردم است

توسعه و آبادانی جنوب کرمان نیازمند وحدت و انسجام همه مردم است
رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: قطعا توسعه و آبادانی جنوب کرمان نیازمند وحدت و انسجام همه مردم است بنابراین باید در گفتار و عمل مراقب باشیم.
حجت الاسلام میثم تارم در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، گفت: اگر گر چه غرب در جنگ جهانی ترکیبی بر علیه ملت ایران به تعبیری با طرحی جامع و بی نقص وارد میدان شد اما در پرتو عنایات امام عصر (عج)، هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم، با شکست راهبردی مواجه شد.
رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: دشمن در جنگ جهانی ترکیبی بر علیه ملت ما علاوه بر تحریم های ظالمانه با  حمله به نهادهای مقدس امنیتی و انتظامی همچون سپاه پاسداران به دنبال ضربه زدن به انسجام و وحدت ملی است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از دیدارهای اخیر خود، با ظرافت خاص تاکید بر حفظ انسجام و وحدت همه آحاد به ویژه انقلابیون داشتند.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: امروز دشمن با تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب به دنبال راه اندازی فتنه جدیدی است که این فتنه آسیب جدی برای انقلاب اسلامی می باشد.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: امروز باید با بصیرت مراقب باشیم تا در دام فتنه دشمن گرفتار نشویم.
وی حفظ انسجام جنوب کرمان را ضروری خواند و گفت: قطعا توسعه و آبادانی جنوب کرمان نیازمند وحدت و انسجام همه مردم است بنابراین باید در گفتار و عمل مراقب باشیم.
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مناسبت های ملی است که می توان از آن به عنوان پرچمی از اتحاد و انسجام ملت ایران نام برد.
رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان جوان و جوانگرایی باید محور جلسات شورای فرهنگ عمومی باشد، عنوان کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و باید برای حل مشکلات آنها برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید بزرگداشت دهه فجر باشکوه برگزار شود، بیان کرد: جشن های انقلاب باید در مدارس و با مدیریت دانش آموزان برگزار شود و هر شب یک مدرسه میزبان برگزاری این جشن ها باشد.
حجت الاسلام تارم اضافه کرد: قصد داریم از ظرفیت دانش آموزان فرهیخته به عنوان مجری نماز جمعه استفاده کنیم.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تجلیل از هنرمندان موفق، نخبگان دانشگاهی و ورزشکاران قهرمان است و این مهم می تواند همزمان با ۲۲ بهمن انجام شود.
وی تصریح کرد: مسئولین خدمتگزار مردم هستند و باید همواره تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و در این ایام دهه فجر میزهای خدمت برپا شود.
حجت الاسلام تارم در خاتمه تاکید کرد: مسئولین باید در راستای خدمت به مردم تدابیری برای صف های سوخت گاز و نفت بیاندیشند.
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۰۹