اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد
با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد.
نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با حضور رئیس و دبیر شورا و اعضای شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با محوریت  انسجام و وحدت ملی و تقویت نشاط اجتماعی در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد. 
احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در این نشست، گفت: فعالیت های فرهنگی عامل موثری در کاهش ناهنجاری های اجتماعی می باشد و دهه فجر فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار با رویکرد کاهش ناهنجاری های اجتماعی است.
وی تاکید کرد: با توجه به هجمه های دشمن برای اینکه نشان دهد مردم از انقلاب فاصله گرفته اند بنابراین باید بزرگداشت دهه فجر متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود تا با حضور پررنگ مردم بار دیگر توطئه دشمن خنثی شود.
بلندنظر با اشاره به اینکه دهه فجر متعلق به گروه خاصی نیست، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به پیروزی رسیده است بنابراین باید برنامه های دهه فجر با حضور مردم برگزار شود.
فرماندار جیرفت با بیان این مطلب که دشمن در اغتشاشات اخیر جوانان را هدف قرار داد، اظهار کرد: بزرگداشت دهه فجر باید با محوریت و مشارکت جوانان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
وی جایگاه ولایت و مردم را رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه آن طور که باید و شاید به جایگاه ولایت پرداخته نشده است.
بلندنظر ادامه داد: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین جایگاه ولایت، راه، روش و منش رهبر معظم انقلاب اسلامی بپردازیم.
فرماندار جیرفت دهه مقاومت و حضور در سالگرد شهید سلیمانی را یک شکست برای دشمن برشمرد و گفت: دومین شکست دشمن، با استقبال بی نظیر مردم یزد از ریاست جمهوری رقم خورد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷