اخبار

مدیر کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان عنوان کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در دهه فجر

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در دهه فجر
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین جوانان و جامعه است، اظهارداشت: باید از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در دهه فجر استفاده کرد.
بهرام مسلمی مهنی در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، اظهارداشت: تقویت انسجام ملی و نشاط آفرینی اجتماعی محور نشست امروز شورای فرهنگ عمومی است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تحقق انسجام ملی را نیازمند وحدت جامعه دانست و افزود: یکی از ضعف های موجود در حوزه فرهنگ جنوب کرمان که براساس سند راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، موضوع عدم وحدت و انسجام، منطقه گرایی و قوم گرایی است.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از مساجد رقم خورد، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی دهه فجر باید با محوریت مساجد و تکایا و با رویکرد تقویت نشاط اجتماعی برگزار شوند.
مسلمی مهنی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین جوانان و جامعه است، اظهارداشت: باید از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در دهه فجر استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: به منظور تقویت نشاط اجتماعی باید  برنامه های دهه فجر به صورت محله محور و با حضور فعالان فرهنگی در شهرها و روستاها برگزار شوند.
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۰۵