اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد
نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با حضور رئیس و اعضای این شورا در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست با اشاره به اینکه چند سالی است با ویروس کرونا درگیر بودیم،گفت:طی این سال ها آموزش ما در فضای مجازی دچار مشکلاتی شده و نیاز به برنامه ریزی های خاصی در این دوران داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: همه باید دست در دست یکدیگر برای پس از کرونا و برنامه های فرهنگی برنامه ریزی کنیم تا کم‌ کاری هایی که در مسائل فرهنگی بوده، جبران شود.

وی ضمن تشکر از مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در اختشاشات اخیر بیان کر: ما در فتنه اخیر با صدها هزار گروه مواجهه بودیم که مردم توانستند صف خود را از آشوبگران و فتنه گران جدا کنند که این مهم نشانه بصیرت و دینداری جوانان و مردم ما است.

حجت الاسلام تارم با یادآوری این مطلب که مردم بصورت خاص و ویژه بصیرت خود را در این ایام نشان دادند، تصریح کرد: وظیفه همه ما و مسئولین سنگین تر می شود ما در دل فتنه ها می توانیم از فرصت ها استفاده کنیم.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: ما باید از این آشوب ها و فتنه ها درس بگیریم و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی برنامه ریزی کنیم.

وی اظهار کرد: امروز باید به استعمار فضای مجازی خاتمه دهیم بنابراین مسئولین در این باره چاره ای بیاندیشند و با حمایت از شبکه های داخلی، مردم را به سمت استفاده این شبکه ها راهنمایی کنند.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: ما باید با جهاد تبیین و روایت صحیح و دقیق، به جنگ روایت های دروغین دشمنان برویم و فرصت را از آنها بگیریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان ابراز کرد: اصحاب رسانه باید تمامی اتفاقات را سریع و به صورت دقیق اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به این که برخورد دستگاه ها باید با مردم قانونی و همراه با مدارا باشد، عنوان کرد: ما باید در این شرایط حساس، وظیفه جهادی خود را به نحو احسنت انجام دهیم و اگر کوتاهی کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

 حجت الاسلام تارم ادامه داد: اگر از امور تربیتی و پرورشی در مدارس، مهد کودک ها و…. غفلت کنیم آنگاه در آینده سرباز برای دشمن تربیت کرده ایم.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: ما باید فرزند آوری و صیانت از خانواده را مورد توجه جدی قرار دهیم و اگر در سلامت از خانواده موفق نباشیم قطعا جامعه و مدارس با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۴۳