اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد
با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبارجنوب با دستور کار برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم سالگرد اولین اقامه نماز جمعه با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی، فرماندار شهرستان و مدیران عضو در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش رئیس شورای فرهنگ عمومی رودبار جنوب ضمن تبریک اعیاد گذشته و دهه امامت و ولایت، گفت: نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان  و تعیین کننده سیاست های کلی جامعه می باشد.

 وی به ارائه گزارش عملکرد ستاد نمازجمعه شهرستان در مدت حضور در آن ستاد پرداخت و افزود: مهم ترین آن ها می توان به تجهیز و افتتاح مصلی شهرستان نام برد و در پایان برنامه های پیشنهادی جهت بزرگداشت سالگرد اقامه اولین نمازجمعه کشور را بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا صادقی امام جمعه محترم زهکلوت ضمن بیان موضوع همکاری و همیاری دو دفتر امام جمعه شهر رودبار و زهکلوت که باعث برکات و ثمرات زیادی برای مردم این دو شهر شده به اقدامات عمرانی در دست اجرا شامل مصلی شهر زهکلوت و استاد سرا اشاره کردند.

صادقی در ادامه برنامه های دفتر امام جمعه شهر زهکلوت را در نماز جمعه این هفته به مناسبت سالگرد اولین نمازجمعه کشور برشمردند.

علي پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب نیز نقش و برکات نمازجمعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب از امامان جمعه بعنوان پیشداران اصلی در مسائل فرهنگی و مذهبی یاد نمودند.

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۰۱