اخبار

تجلیل از سرکار خانم سعیده شرف الدین معاون دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی کشور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از کارکنان زن وزارت فرهنگ

تجلیل از سرکار خانم  سعیده شرف الدین معاون دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی کشور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از کارکنان زن وزارت فرهنگ
فضای لازم برای ارتقای شغلی بانوان کارمند وزارت فرهنگ فراهم می شود

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به مطالبات و انتظارات بانوان کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر اندازه استعداد و ظرفیت در کارمندان زن باشد به همان اندازه امکان رشد و تعالی شغلی و حضور پررنگ تر بانوان را فراهم خواهیم کرد.
فضای لازم برای ارتقای شغلی بانوان کارمند وزارت فرهنگ فراهم می شود

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی شورای، محمدمهدی اسماعیلی یکشنبه هفتم اسفندماه در مراسم تجلیل از کارکنان زن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت با تقدیر از همکاران دفتر بانوان و حوزه وزارتی برای برگزاری این مراسم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر جایگاه فرهنگی خود عهده دار بسیاری از ماموریت های مهم فرهنگسازی و سیاستگذاری در حوزه بانوان در سراسر کشور است و ما از این نظر موقعیت راهبردی داریم.
 

شورا

 

وزیر فرهنگ با اشاره به حضور پررنگ و موثر بانوان در شبکه های فرهنگی همچون کتابخانه های عمومی؛  کانون های مساجد و شورای فرهنگ عمومی گفت: معتقدیم فضای وزارت فرهنگ و دولت مردمی باید محلی برای رشد و ارتقای بانوان فرهیخته باشد، از این رو در دولت مردمی برای نخستین بار یک بانو به عنوان رایزن فرهنگی در کشور فرانسه انتخاب شد.

اسماعیلی همچنین به مطالبات و انتظارات بانوان کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و گفت: وضعیت کنونی قطعا مطلوب نیست اما تحول در امور بیش از هر عامل دیگر وابسته به خواست و تلاش خود بانوان است. به عنوان وزیر فرهنگ تاکید می کنم هر اندازه استعداد و ظرفیت در کارمندان زن باشد به همان اندازه امکان رشد و تعالی شغلی و حضور پررنگ تر بانوان را فراهم خواهیم کرد.

وی بانوان ایرانی را بسیار توانمند و خلاق توصیف کرد و گفت: در نمایشگاه زنان تاثیرگذار که چندی پیش برگزار شد، بانوان مقامات سیاسی کشورهای مختلف حاضر در ایران مبهوت هنر بانوان ایرانی شدند.
 

شورا

 

وزیر فرهنگ با تاکید بر آگاهی از مشکلات عمومی و وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان وزارت فرهنگ ابراز امیدواری کرد لایحه افزایش حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه در جلسات آتی دولت به تصویب برسد.

گفتنی است در این مراسم با حضور وزیر فرهنگ کارمندان زن برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند و مرحله اول طرح پژوهشی مساله شناسی و سیاستگذاری بانوان شاغل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد
 

رسانه جدید

لوح سپاس سرکار خانم سعیده شرف الدین 

۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱
روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور |