اخبار

برای پیشرفت در امور باید از تصمیمات سلیقه ای عبور کرد.

برای پیشرفت در امور باید از تصمیمات سلیقه ای عبور کرد.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در نشست 120 این شورا: برای پیشرفت در امور باید از تصمیمات سلیقه‌ای عبور کرد چراکه بنا بر منویات مقام معظم رهبری، تصمیمات سلیقه‌ای در دستگاه‌های نظارتی و غیرنظارتی به مسیر پیشرفت کشور ضربه می‌زند.

محمدمهدی اعلایی نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در نشست 120 این شورا اظهار داشت: پرداختن به برخی از موضوعات باعث سوء برداشت مردم و مخاطبان آن تصمیم می شود و نباید در این جلسه مطرح شود. در شورای فرهنگ عمومی، موضوعات فرهنگی باید به صورت کلی و جامع دیده شود.
استاندار قزوین افزود: هر موضوعی که به سبک زندگی دینی آسیب می زند، باید مورد تصمیم‌گیری درست و منطقی شورا قرار گیرد و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب نباید به موضوعات، ورود سلیقه‌ای داشت.
اعلایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال جاری مواردی را عنوان می کنند که معطوف به آسیب‌ها و عدم موفقیت در کنار تمامی موفقیت‌ها بوده است، گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در سخنان روز گذشته خود به آن اشاره کردند، منع ورود سلیقه‌ای دستگاه‌های نظارتی و غیر نظارتی به حوزه های اجرایی بود که خیلی مهم است و در واقع کار به جایی رسیده است که مقام معظم رهبری به صورت عیان مطرح کردند.

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۵