اخبار

تشکیل جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر در ساوه

تشکیل جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر  در ساوه
حسین محمودی فر رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساوه از تشکیل جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی فر رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساوه از تشکیل جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت:این جلسه مورخ 5/11/401 ساعت 10 در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تشکیل شد.


 محمودی فر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) و تبریک حلول ماه رجب بیان داشت:پیروزی انقلاب اسلامی که مرهون رهبری های مدبّرانه امام خمینی(ره) و حضوریکپارچه مردم متدین و آموزه های دین مقدس اسلام و مکتب تشیع بوده است تأثیرفراوانی برتحولات داخلی، منطقه ای و جهانی داشته است که با اندکی تأمل می توان به این دستاوردها پی برد.


وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی زمینه ای فراهم کردید تا ارزشها و احکام اسلام جامه عمل به خود پوشاند و جامعه اسلامی رنگ الهی به خودبگیرد این دستاورد عظیم حرکت چندین هزار ساله انبیاء و اولیای الهی در جهت استقرار حکومت دینی به ثمر نشاند.


محمودی فر اظهار داشت:انقلاب اسلامی درعرصه های داخلی و بین المللی دستاورد های فراوانی را به هم داشته است که شناخت آنها می تواند حقایق، پیش و پس انقلاب را بهتر نمایان سازد.


وی تأکید داشت: براساس واقعیت انقلاب اسلامی درعرصه های داخلی و بین المللی و همچنین عرصه های صنعت و معدن کشاورزی،بهداشت و درمان ساختمان امور دفاعی ،هسته ای،لیزر،دانش بنیان و غیره پیشرفت های گسترده ای داشته که حاکی از کارآمدی نظام اسلامی دارد.


محمودی فر تصریح کرد: پرداختن  و  بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین هر چه بیشتر آن از موضوعات مهم و ضروری در عصرحاضرمی باشد.


محمودی  فر در ادامه از برگزاری مسابقه فرهنگی دلنوشته ای به رهبر با مشارکت آموزش و پرورش-نمایشگاه روز شمار انقلاب12/11/401-نمایشگاه خوشنویسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره)12/11/401- نمایشگاه کتاب12/11/401-همایش فرزندپروری در عصر مدرن(راه های برقراری ارتباط مؤثر با فرزندان)19/11/401- دیدار با خانواده شهدای هنرمند(طول دهه فجر)- اکران فیلم های برگزیده جشنواره عمار(طول دهه فجر)-جشن میلاد حضرت علی(ع) و تجلیل از پدران و خواهران فعال قبل از انقلاب (بازداشتی توسط ساواک)- اجرای نمایش های طنز و جنگ شادی (طول دهه فجر)- اکران فیلم های سینمایی به ویژه مدارس به صورت نیم بهاء- رونمایی از کتاب- برگزاری نمایشگاه طراحی و نقاشی15/11/401 - اجرای شعر و موسیقی محلی درطول دهه فجر ؛ از جمله برنامه های دهه مبارک فجر را اعلام نمودند.

۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۴۱