به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور: قرارگاه بازارپردازی فرهنگی «رویداد تامین مالی اختصاصی فرهنگ بنیان» امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن همایش های ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
سید امیر آقایی دبیر قرارگاه بازارپردازی صنایع فرهنگی در خصوص این نشست اعلام کرد: این همایش با هدف جذب سرمایه اولیه هم آورد بازارپردازی تهران برگزارشود
وی گفت : در این نشست نمایندگانی از
۱. بانک قرضالحسنه مهر ایران
۲. شرکت پیشگامان امین پاسارگاد (شناسا)
۳. واحد کسبوکار کودک و خانواده پاسارگاد (شهر هوشمند کیدزی)
۴. بنیاد تعاون بسیج
۵. صندوق بازنشستگی صداوسیما
6. دفتر اقتصاد و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
حضور داشته و مخاطب ۱۱ طرح کسب و کار ارائه شده توسط تهیهکنندگان ارشد بودند . در این رویداد، کسب و کارهای شخصیتهای بومی، ایرانی و اسلامی که توانستهاند جامعه مخاطب وفاداری را کسب نمایند، معرفی شدند که عبارتند از:
- هلدینگ دنیای شیرین نبات با طرح بازارپردازی ببعی و ببعو
- شرکت دانش بنیان نمو کودکان ایران (نموبال) با طرح بازارپردازی شخصیت آموزشی قلنگ
- استودیوی طراحی کاراکتر با طرح بازارپردازی شخصیت ایلیا
- خانه خلاق و نوآوری دیانتی با طرح بازارپردازی شخصیت ابراهیم هادی
- شرکت دانش بنیان داده گستر با سکوی توسعه بازارپردازی راویتون
- انتشارات نیستان با دو طرح بازارپردازی شخصیتهای پلنگ سفید و رخصت مرشد
- انتشارات پیک گل واژه با بازارپردازی شخصیت رامو به عنوان راه موفقیت کودکان
- شرکت دانشبنیان مهاد رسانه پژوه با بازارپردازی شخصیتهای قصههای قرآنی
- خانه خلاق و نوآوری ایلسا (سبک زندگی اسلامی) با بازارپردازی شخصیتهای داستان هفتخان
- موسسه فرهنگی و هنری تکم فیلم آریایی با بازارپردازی شخصیتهای داستان گرگران
هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آن است که تا پیش از رویداد همآورد بازارپردازی تهران، نهادهای مالی، بانکی و سرمایهگذاری نظر خود را جهت تأمین مالی ابتدائی کسب و کارهای فرهنگبنیان اعلام نمایند.