اخبار

چهارمین نشست شورای اجرایی نمایشگاه «شهر خانواده؛ سبک زندگی نسل آینده ایران» برگزار شد

چهارمین نشست شورای اجرایی نمایشگاه «شهر خانواده؛ سبک زندگی نسل آینده ایران» برگزار شد
فضاهای فرهنگی گردشگری عباس‌آباد در دو فصل بهار و تابستان و همچنین ماه مبارک رمضان پذیرای مخاطبان بسیاری است. در این راستا این مجموعه ظرفیت مشارکت برای تبدیل کردن این فضاها به بستر معرفی و ترویج شخصیت‌های ایرانی در قالب نمایش عروسک‌های غول پیکر یا مجسمه‌های ماندگار را دارد
به گزارش روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور: برکچیان، معاون فرهنگی و گردشگری شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، در چهارمین نشست شورای اجرایی نمایشگاه «شهر خانواده؛ سبک زندگی نسل آینده ایران» که با حضور دکتر یعقوبی مدیر کل دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی کشور در کوشک باغ هنر برگزار شد.
اعلام کرد: فضاهای فرهنگی گردشگری عباس‌آباد در دو فصل بهار و تابستان و همچنین ماه مبارک رمضان پذیرای مخاطبان بسیاری است. در این راستا این مجموعه ظرفیت مشارکت برای تبدیل کردن این فضاها به بستر معرفی و ترویج شخصیت‌های ایرانی در قالب نمایش عروسک‌های غول پیکر یا مجسمه‌های ماندگار را دارد؛ به گونه‌ای که با فضاآرایی محیطی تبدیل به قاب عکس‌هایی برای کودکان و خانواده‌ها و فضایی برای رونق کسب‌و کارهای فرهنگ‌بنیان شوند. 

 

چهارمین جلسه اجرایی نمایشگاه شهر خانواده

 

وی گفت: ما تمایل داریم از طریق مشارکت با کسب‌وکارهای فرهنگ‌بنیان که صاحب شخصیت و زنجیره محصولات فرهنگی هستند، فضاهای بازی کودکان و خانواده‌ها توسعه یابد و محیط و کالبد منطقه، روایت گر قصه‌ها و فضای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان شود.

 

چهارمین جلسه اجرایی نمایشگاه شهر خانواده

 

شایان ذکر است: بعد از پایان جلسه؛ اعضای ستاد اجرایی  از محل برگزاری نمایشگاه بازدید کردند

۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵
روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور |