اخبار

مسابقات فرهنگی ـ هنری «سردار دلها» در کردستان برگزار می‌شود

مسابقات فرهنگی ـ هنری «سردار دلها» در کردستان برگزار می‌شود
مدیر ستاد فهما کردستان از برگزاری مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در استان خبر داد و گفت: این مسابقات بین اعضای کانون‌های مساجد و به مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به نقل از ایکنا مرکز کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: مسابقات هنری تحت عنوان «سردار دلها» ستاد کانون‌های مساجد استان کردستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تبیین جایگاه معنوی ایشان در جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوع این مسابقات فرهنگی ـ هنری افزود: مجموعه مسابقات «سردار دلها» با پنج موضوع نقاشی، شعر، دلنوشته، خوشنویسی و مقاله‌نویسی در رده‌های سنی (کودک ۸ تا ۱۲ سال) نوجوان (۱۳ تا ۱۸ سال) و جوان (۱۹ تا ۳۰ سال) پیش‌بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان به شرایط شرکت در این مسابقات اشاره و بیان کرد: عضویت در سامانه «بچه‌های مسجد»، خلق آثار به زبان‌های کُردی، فارسی و تُرکی و رعایت رده سنی از شرایط عمومی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات است.

وی با بیان اینکه فراخوان این مجموعه مسابقات بین اعضای کانون‌های مساجد استان اعلام شده است، افزود: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه، ۲۲ دی‌ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند.

کیامهر الگو قرار دادن سیر و سلوک و زندگی گوهربار سردار دلها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و اظهار کرد: جوایز نفیسی در هر رده سنی در دو بخش بانوان و آقایان به ۴۵ برگزیده این مسابقات اهدا می‌شود.

وی در مورد نحوه ارسال آثار یادآور شد: شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند آثار خود را در زمان مقرر به آدرس سنندج میدان بسیج، بلوار شهید سلیمانی مجتمع فجر، ستاد کانون‌های مساجد استان کردستان و یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه استان تحویل دهند.

۱۰ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۴۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان |