اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

توجه به جهاد تبیین در شرایط کنونی برای کشور و نظام بسیار حیاتی و مهم است

توجه به جهاد تبیین در شرایط کنونی برای کشور و نظام بسیار حیاتی و مهم است
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان توجه به جهاد تبیین را برای کشور و نظام بسیار حیاتی و مهم خواند و گفت: اگر به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین عمل می شد شاهد حوادث اخیر در کشور نبودیم.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح در نشست کارگروه جهاد تبیین وابسته به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: تحقق جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور راهکار اصلی و کلید مشکلات جاری کشور است که باید جدی تر به آن توجه و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی از سوی دشمنان با یک جنگ ترکیبی، رسانه ای و چند بعدی مواجه است اظهار داشت: برای مقابله با این توطئه های دشمنان راهی جز توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق جهاد تبیین نیست.

فلاح تصریح کرد: تمام بخش های کشور در مقابل این توطئه قرار دارند اما بخش فرهنگ بیشتر در معرض تهاجم دشمنان قرار دارد و اهالی فرهنگ، رسانه و ... باید در برابر این توطئه هوشیارتر و آماده تر باشند تا هوشیارانه این توطئه را خنثی نمایند.

وی با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم امروز تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار دارند گفت: از این نظر در شرایط خاصی قرار گرفته این و باید برای مقابله با این مساله با شناخت بیشتر و موثرتر حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت حرکت با نگاه جهادی، انقلابی، عقلانی باید مورد توجه فعالان فرهنگی باشد گفت: در این عرصه باید با آگاهی. حرکت رو به جلو قدم برداشت و وظیفه این کارگروه نیز تبیین اهداف و این برنامه ها برای تحقق اهداف مد نظر رهبر معظم در خصوص جهاد تبیین فعالیت می کند.

اولین نشست کارگروه جهاد تبیین وابسته به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور نمایندگان دستگاههای فرهنگی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |