اخبار

فعالان رسانه‌ای، بسته‌ پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی ارایه کنند

فعالان رسانه‌ای، بسته‌ پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی ارایه کنند
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت: فعالان رسانه‌ای بسته‌های پیشنهادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی را برای طرح در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارایه دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدعلی موسوی روز یکشنبه در نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان رسانه‌ای شهرستان میامی در فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، افزود: شورای فرهنگ عمومی یکی از نشست‌های مهم است که با دبیری این اداره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای با در نظر گرفتن اخلاق حرفه‌ای و مطالبه‌گری پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند، اظهار داشت: خبرنگاران باید به عنوان تکیه‌گاه در کنار مردم نقش بی بدیل خود را به نمایش بگذارند.

موسوی، به اهمیت فضای مجازی در جامعه و ارتقای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: استفاده دقیق و درست از این ظرفیت می‌تواند در توسعه و پیشرفت شهر نقش به سزایی داشته باشد. 

وی، ارتقای آگاهی عمومی بر پایه فرهنگ ایرانی اسلامی را از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ عمومی از وظایف مشترک فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه است و در نظر گرفتن منافع عمومی مهمترین اصل برای فعالیت‌های خبری به شمار می رود.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برنامه به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی فعالان رسانه‌ای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی در خصوص وب گاه‌هایی (سایت) که مجوز فعالیت ندارند، اقدام قانونی می‌شود.

جلسه میامی

 

۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۵
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |