اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بیارجمند

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بیارجمند
جلسه شورای فرهنگ عمومی در بخش بیارجمند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام محمد احمدی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند در سال 1401 که در  سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد افزود: دشمن گمان می کند با ترور و شهید کردن افرادی همچون شهید سلیمانی، آنها را از مردم ایران گرفته است، درحالی که شهدا هستند و اثرگذاری آنها بعد از شهادت چندین برابر می شود.

وی تصریح کرد: همه هدف دشمن زدن رهبری است، اما چرا تاکنون موفق نشدند، چون شهدا زنده اند و از این نظام و رهبری محافظت می کنند.

احمدی با اشاره ایام فاطمیه، گفت: باید در این فاطمیه ها، شخصیت ملکوتی آن حضرت تجلیل و تعظیم شود و مردم در این ایام، ارادت و مودت خود را به یگانه بانوی اسلام دخت گرامی پیامبر رحمت حضرت فاطمه زهرا (س) اثبات کنند.

امام جمعه بیارجمند تاکید کرد: آن حضرت در راه دفاع از اسلام، قرآن و ظلم ستیزی با ظالمان و ستمگران هرگز از پای ننشستند تا امروز الگوی شهامت و شجاعت زنان عالم باشند و  نسل ها از ایشان درس بگیرند.

بخشدار بیارجمند نیز گفت: اعتماد سازی درجامعه یکی از موضوعاتی است که در شورای فرهنگ عمومی باید مطرح شود و همه اعضا باید تلاش کنند موج بی اعتمادی که توسط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در بین مردم به وجود آمده است را خنثی نمایند.

محمد کریمی با اشاره به موضوع شب یلدا افزود: آیین ها و آداب بسیار خوبی در بین مردم ایران وجود دارد که باید حفظ شود اما باید از خرافه پرستی و بدعت های اشتباه دوری کنیم.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی ماندگار و بی بدیل در سطح جامعه شناخته شده است و باید روحیه ایثار ازخودگذشتگی و اخلاص شهید سلیمانی به نسل های آینده انتقال داده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز گفت: به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی شورای فرهنگ عمومی در هر منطقه فعالیت دارد.

محمدتقی یزدی افزود: یکی از وظایف این شورا تلاش برای حذف سنت های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش های دینی انقلاب اسلامی و فرهنگی منطقه می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: امسال با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و شب یلدا تلاش شود تا حرمت  ایام فاطمیه حفظ شود.

۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |