اخبار

به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد

اولین نشست کارگروه "جهاد تبیین" وابسته به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

اولین نشست کارگروه "جهاد تبیین" وابسته به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
اولین نشست کارگروه یین" وابسته به شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز یکشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، این کارگروه با عضویت نمایندگان دستگاههای فرهنگی استان و در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

این کارگروه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین و به ویژه در خصوص مسایل فرهنگی تشکیل شده و در آن مباحث مختلف فرهنگی از جمله طرح های مقابله با جنگ ترکیبی و رسانه ای فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص خواستار برگزاری نشست های این کارگروه به صورت منظم و مستمر شد.

فرشید فلاح تصریح کرد: این کارگروه با جلسات منظم خود باید در اولین فرصت یک طرح فرهنگی اثرگذار مبتنی بر جهاد تبیین در حیطه جوانان و نوجوانان ارائه دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ بر داشتن نگاه جهادی، انقلابی، عقلانی تاکید دارند و باید این مسایل در برنامه ها و طرح های این کارگروه نیز مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شود.

در این نشست سایر اعضا دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری نشست های این کارگروه و طرح های فرهنگی مد نظر بیان کردند.ش

۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۷
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |