اخبار

برگزاری دومین نشست ستاد نوجوانان و جوانان شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

برگزاری دومین نشست ستاد نوجوانان و جوانان شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
مسوول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از برگزاری دومین نشست ستاد نوجوانان و جوانان ذیل راهبرد ارتباط با نسل جوان این شورا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،رضا مهدیان با اشاره به اینکه این نشست در سالن جلسات صدا و سیمای استان سمنان با حضور اعضا برگزار شد یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی 18 راهبرد را تدوین و عملیاتی کرده است و این راهبردها با مدیریت دستگاههای اجرایی و موثرین و نخبگان فرهنگی استان تشکیل و در خصوص فعالیت های فرهنگی برنامه ریزی می کند.

مسوول راهبرد ارتباط با نسل جوان شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، بررسی چالش های فرهنگی استا از دیدگاه جوانان و با رویکرد رسانه از اهداف برگزاری این نشست بیان کرد.

محمدرضا عرب پور با اشاره به واگذاری بر عهده راهبرد ارتباطبا نسل جوان توسط شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: در پژوهشی که انجام شد 400 چالش و موضوع در استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 59 درصد از خانم ها و 41 درصد از آقایان در این طرح شرکت داشتند ادامه داد: چالش ها با موضوع های اقتصادی، اخلاقی، علمی و دانشی، رسانه، سیاسی، سبک زندگی، خانواده، فرهنگ و اقتصادی بوده است.

۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |