اخبار

تجلیل و قدردانی از شاعران و هنرمندان بیجاری

تجلیل و قدردانی از شاعران و هنرمندان بیجاری
در سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به شهرستان بیجار از دو نفر هنرمند و شاعر بیجاری تجلیل و قدردانی شد

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روال سفرهای شهرستانی از دو نفر شاعر و هنرمند عرصه موسیقی شهرستان بیجار تجلیل و قدردانی نمود، وی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی نامدار یکی از مهمترین وظایف اداره کل و به تبع آن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است.

وی افزود: عیادت و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت بایستی بصورت مداوم در سراسر استان نهادینه شود و از جوانان هنرمند که موفق به کسب موفقیت و دریافت جوایزی در حوزه کاری خویش می شوند نیز دیدار و قدردانی نمود.

در سفر های کاری شهرستانی مدیرکل ارشاد و معاونین ایشان که با هدف استماع نقطه نظرات، پیشنهادات و توانمندی های اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بصورت ماهیانه و گاهاً هفتگی صورت می گیرد، علاوه بر دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان از هنرمندان فعال و پیشکسوت نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی قدردانی می شود.

در سفر به شهرستان بیجار از حسن معمار شاعر نامدار و مردمی شهرستان و امین احدی نوازنده چیره دست از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان |