اخبار

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در خوزستان برگزار شد

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در خوزستان برگزار شد
سیدامین سپهریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری مسابقات جام قهرمانان بازی­ های ویدیویی خوزستان و معرفی منتخبان این رویداد ملی خبر داد.

آیین اختتامیه و معر‌فی برترین‌های رویداد ملی جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی خوزستان، از سری مسابقات هفتمین دوره­ ی جام قهرمانان بازی­ های ویدیویی ایران، پنجشنبه 10 آذرماه 1401 با حضور مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

سیدامین سپهریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هدف از برگزاری این رویداد ملی را ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان و همچنین کشف استعدادهای استان در زمینه بازی‌های رایانه‌ای عنوان نموده و گفت: در این دوره از مسابقات 350 نفر از علاقمندان به مسابقات رایانه­ ای در خوزستان شرکت نمودند که پس  از برگزاری مسابقات Fifa 2022، مراسم اختتامیه در اکسین گیم اهواز برگزار شده و منتخبین معرفی شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در این دوره از مسابقات محمد نوید بهوند موفق به کسب مقام اول شده و جایزه­ ی نقدی به مبلغ 150میلیون ریال به وی اهدا شد. همچنین علی طیبی با کسب مقام دوم در این مسابقات موفق به دریافت 100 میلیون ریال جایزه نقدی شد، نفر سوم جام بازی های ویدیویی خوزستان نیز عرفان حسینی بود که 50 میلیون ریال به وی اهدا شد.

سپهریان ادامه داد به نفر چهارم بیست میلیون ریال اهدا گردید و به هر کدام از نفرات بعدی تا نفر شانزدهم نیز ده میلیون ریال اهدا شد.

گفتنی است هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر با شعار «تا پای جان، برای ایران» در 6 استان تهران، خوزستان، مازندران، اردبیل، قزوین و خراسان رضوی در حال برگزاری می باشد.

۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۰۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |