اخبار

هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیوئی استان تهران در شهرستان ملارد خاتمه یافت

هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیوئی استان تهران در شهرستان ملارد خاتمه یافت
آیین اختتامیه هفتمین جام قهرمانان بازیهای ویدئویی استان تهران با معرفی منتخبان و با حضور مسئولان استانی و مدیران بنیاد ملی بازیهای رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرهنگسرای بعثت صفا دشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در آیین اختتامیه این جام، دکتر محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، جابر کریمی فرماندار ملارد، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، تیموری زاده مدیر کل منطقه ۶ مخابرات استان تهران، محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه بخش صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم کریمی فرماندار ملارد ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گفت:  این رویداد فرهنگی با همکاری و مشارکت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، اداره کل تبلیغات اسلامی، شورا و شهرداری شهرستان ملارد، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان و با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزارشده است.

وی با اشاره به سرعت پیشرفت تحولات فناورانه و تنوع ابزارهای سرگرمی در دنیا اظهار داشت: ممکن است نسلهای دهه 50 و60 با سیر تحولات و ابزارهای سرگرمی نوین همگام و همراه نباشند اما باید به دنبال راهکاری برای همگامی و جبران جا ماندگی ها باشیم.

دکتر خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در سخنانی گفت: این رویداد ملی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها و با هدف حمایت همه‌جانبه از تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین کشف استعدادها در زمینه بازی‌های رایانه‌ای در استان‌های منتخب کشور برگزار ‌شد.

وی افزود: ما می‌توانیم با انتخابی درست، مصرف‌کننده و همچنین تولید کننده خوب بازی‌های دیجیتال باشیم. انتخاب بازی، هم‌بازی و محیط مناسب می‌تواند ما را به یک مصرف‌کننده خوب بازی‌های دیجیتال تبدیل کند. امروز خانواده‌ها باید نسبت به این ابزار نوین سرگرمی اطلاعات کافی داشته باشند و در کنار فرزندان‌شان قرار گیرند.

بر اساس این گزارش؛ در ادامه از برگزیدگان این دوره از جام قهرمانان بازی های ویدئویی، با اهداء جوایز و لوح مسابقات تجلیل به عمل آمد.

اجرای موسیقی، مسابقه فینال آنلاین فیفا، سرود و قرعه کشی از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است؛ ثبت‌نام مسابقات رویداد ملی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از 19 آبان ماه در دو بخش حضوری "بازی آفلاین فیفا" و بخش ویژه "بازی‌های موبایلی ایرانی" به میزبانی استان‌های مازندران، اردبیل، قزوین، خراسان رضوی، خوزستان و تهران برگزار شد
۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۰۰
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |