اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

ورود جدی شورای فرهنگ عمومی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی

ورود جدی شورای فرهنگ عمومی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی
رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع کاهش آسیب های اجتماعی، این مهم به صورت جدی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته است و می طلبد که کارگروه های تخصصی نیز اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان صبح امروز با حضور رئیس، دبیر و اعضای شورا و با دو دستور کار شامل ارائه گزارش فعالیت کارگروه های ذیل شورای فرهنگ عمومی و گزارش طرح پژوهشی بررسی تاثیرپذیری مصوبات این شورا در ارتقای فرهنگ عمومی در سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار شد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و اهمیت موضوع کاهش آسیب های اجتماعی انتظار می رود که این مهم از سوی کارگروه های ذیل شورای فرهنگ عمومی استان مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این رابطه برنامه هایی ارائه شود که از منظر ستادی با راهکارهایی همراه باشد و با ابلاغ به دستگاه های اجرایی شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

آیت الله مصطفی محامی ادامه داد: اهمیت موضوع تحکیم بنیان خانواده و تقویت سبک زندگی اسلامی می طلبد محصولی در این رابطه ارائه شود که ضمن جامع بودن، از سوی دستگاه های اجرایی قابل اجرا باشد.

 وی تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که برنامه هایی آماده و ارائه شود که در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار بگیرد، عملی و منتج به نتیجه شود. 

بر اساس این گزارش؛ در پایان این نشست از زحمات حسین مسگرانی، دبیر سابق شورای فرهنگ عمومی استان تقدیر و حکم دبیر جدید این شورا که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، به علی سرگزی تقدیم شد.
۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵