اخبار

در جلسه شورای فرهنگ عمومی زابل مطرح شد؛

ارادت ویژه مردم سیستان به ولایت و رهبری

ارادت ویژه مردم سیستان به ولایت و رهبری
رئیس شورای فرهنگ عمومی زابل گفت: استقبال کم نظیر مردم سیستان از نماینده مقام معظم رهبری نشانه ارادت مردم سیستان به ولایت و رهبری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل در سال ۱۴۰۱ با دو دستور کار ترویج اخلاق و سیره عملی نبی مکرم اسلام (ص) در محیط کار و جامعه و جهاد تبیین در فضاهای آموزشی و عمومی برگزار شد که با مصوباتی همراه بود.

 امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل در این جلسه با اشاره به سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری به استان، از دستاوردهای این سفر ابراز خوشحالی کرد و گفت: استقبال کم نظیر مردم سیستان از نماینده مقام معظم رهبری، نشانه ارادت مردم سیستان به ولایت ورهبری است.

حجت الاسلام عزیزی افزود: وقتی اتفاقات اخیر را آسیب شناسی می کنیم، این نتیجه حاصل می شود که در سال هایی که آموزش و پرورش مورد عنایت نبوده اینگونه آسیب ها به وجود آمده است.
 
امام جمعه زابل ادامه داد: لازم است شورای فرهنگ عمومی بیشترین سرمایه گذاری فرهنگی را در حوزه شهر زابل در مدارس و مساجد متمرکز کند.

در این نشست؛ مقرر شد دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت های مختلف با حضور در مدارس در راستای جهاد تبیین گام های ارزنده ای بردارند.
۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱