اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در نشست 119 شورای فرهنگ عمومی استان:

سرمایه عظیم اعتماد مردم به نظام را باید صیانت کنیم

سرمایه عظیم اعتماد مردم به نظام را باید صیانت کنیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین در نشست 119 شورای فرهنگ عمومی استان گفت: برخی تصمیم گیری‌ها و مدیریت‌های ناصحیح موجب ضربه به اعتماد مردم در مورد نظام می‌شود و باید برای صیانت از این سرمایه ارزشمند بیشتر تلاش کنیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین روز چهارشنبه ۲ آذرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: در سال های گذشته در استان به اعتماد مردم ضربات جدی وارد شد و مردم از مسؤولان پیشین تبعیض را چشیدند.
وی گفت: وقتی کشاورزی حق ندارد اتاقک ۲۰ متری در زمین خود داشته باشد اما در کنار ملک او، زمین های درجه یک کشاورزی تغییر کاربری پیدا کرده و به ویلاهای آنچنانی تبدیل می شود، این موضوع به اعتماد مردم خدشه می زند.
 رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: مردم ستون خیمه نظام هستند و اگر اعتماد آنها سلب شود، کشور آسیب می بیند و آنهایی که اعتماد مردم را به آتش می کشند، پلیدتر از کسانی هستند که سطل های زباله را به آتش می کشند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: کسانی که چشمان خود را بر قانون بستند و کسانی که از متخلفان حمایت کردند، سفیه هستند چون با این کار، امید مردم به نظام کاهش می یابد؛ درحالیکه امام (ره) می فرمودند: امید را باید در دل مردم زنده کنیم چون مردم انقلاب را به پیروزی رساندند.
۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶