اخبار

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قاینات خراسان جنوبی در سال 1401

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قاینات  خراسان جنوبی در سال 1401
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1401 با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضای شورا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات ، سه شنبه اول آذرماه ، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1401 با حضور امام جمعه رئیس شورای فرهنگ عمومی ، فرماندار نایب رئیس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر شورا  و دیگر اعضا برگزار شد .

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گزارش کوتاهی از روند برگزاری مراسم روز شهرستان در چند سال اخیر ارائه داد و همچنین دستورالعمل تشکیل دبیرخانه و ستاد اجرایی روز شهرستان را برای آگاهی اعضای حاضر در جلسه قرائت نمود و پس از آن دستور کار جلسه را به شور و مشورت گذاشت .

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قائن هم در این جلسه خطاب به همه مسئولین، بیان داشت: همه باید با تعامل و همکاری همه مردم و مسئولین برنامه هایی در خور شأن حادثه ۲۲ آذر در شهرستان و همچنین معرفی ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان انجام بدهیم.

فرماندار قاینات در این جلسه با بیان اینکه مسائل حوزه فرهنگ از اولویت های اساسی جامعه می باشد؛ افزود: در حقیقت مقوله فرهنگ و توسعه فرهنگی است که می‌تواند زمینه توسعه دیگر بخش‌های جامعه را فراهم آورد.

دکتر محمدی با اشاره به در پیش بودن ۲۲ آذر ماه، روز شهرستان قائنات افزود: برنامه های مختلف فرهنگی به منظور گرامیداشت ۲۲ آذر در شهرستان انجام خواهد شد؛ لذا همه دستگاه‌ها، مردم و اصناف باید مشارکت کنند تا این روز گرامی داشته بشود و تلاش گردد این روز مهم را بهتر برای نسل جوان فرهنگ سازی و به آنان انتقال داده شود.

۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱