اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های جام جهانی/ حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی یک کار فرهنگی ارزشمند است

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های جام جهانی/ حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی یک کار فرهنگی ارزشمند است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر را یک کار فرهنگی ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،رشید فلاح روز دوشنبه در نشست کارگروه جام جهانی که با هدف هماهنگی برنامه ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد افزود: دشمنان نظام و انقلاب از هر فرصتی برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می کنند و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان در جریان این رقابت ها یکی از اهداف آنها است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تیم ملی فوتبال گفت: با اجرای برنامه های متنوع و نشاط آور باید این توطئه دشمنان را خنثی و با آن مقابله کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پیش بینی برنامه های متنوع در قالب این کارگروه خبر داد و گفت: فضا سازی شهری توسط شهرداری های مرکز استان و سایر شهرستانها، تهیه سرود و نماهنگ ویژه بازی های جام جهانی در سمنان از جمله این برنامه ها است.

علی مهرزاد مسوول جبهه فرهنگی انقلاب در استان سمنان نیز در این نشست به بیان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این خصوص پرداخت و گفت: ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت وحدت و هویت ملی در قالب برنامه های مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده در دوران برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال در این استان است.

سایر اعضای کارگروه جام جهانی در استان سمنان نیز در این نشست دیدگاهها و برنامه های دستگاه متبوع خود را ارائه کردند.

۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۵۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |