اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد

پویش "تا پای جان برای ایران" در آستانه آغاز بازی های جام جهانی فوتبال در استان سمنان راه اندازی شد

پویش "تا پای جان برای ایران" در آستانه آغاز بازی های جام جهانی فوتبال در استان سمنان راه اندازی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از راه اندازی پویش "تا پای جان برای ایران" در این استان در آستانه آغاز بازی های جام جهانی فوتبال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز شنبه در سومین نشست کارگروه مشورتی جام جهانی که به صورت وبیناری با دبیر و اعضای شورای فرهنگی عمومی کشور برگزار شد افزود: این پویش با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر ایجاد و راه اندازی شده است.

وی، تولید سرود فاخر برای تیم ملی فوتبال را از دیگر اقدامات استان سمنان در آستانه جام جهانی معرفی کرد و گفت: معاونت فرهنگی سپاه قائم آل محمد (عج) سازنده این سرود است که برای پخش از شبکه های تلویزیونی رایزنی های لازم نیز با صدا و سیما صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست همچنین از برگزاری نشست مشورتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در روز پنجشنبه گذشته خبر داد و گفت: دستگاههای فرهنگی برای پوشش این بازیها اقدامات و رایزنی هایی در استان سمنان انجام داده اند.

در این نشست مسوول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان سمنان و نمایندگانی از اداره کل ورزش و جوانان و دستگاههای فرهنگی نیز حضور داشتند.

۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |