اخبار

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشورو نماینده امام جمعه یزد و استاندار یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ؛ پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی ورییس کارگروه مد و لباس کشور، آیت ا... ناصری امام جمعه یزد و استاندار یزدوجمعی از مسئولین استان صبح امروزدر محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت :با حضور هیات رئیس شوراهای فرهنگ عمومی کشور نکات مورد نظر مطرح شد و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز به تبیین سیاست های کلی و رویکردهای تحولی شورای فرهنگ عمومی و اقدامات در دست کار پرداختند.
عابدی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد به زودی رصدخانه مرکز رصد فرهنگی استان تشکیل شود و در آن دستور کارهای شورای فرهنگ عمومی مشخص شده و کارهای پژوهشی انجام شود و خروجی ان در جلسات شورای فرهنگ عمومی بررسی شود.
و همچنین مقرر شد جلسات شورای فرهنگ عمومی کمتر از یک ماه برگزار شود.
در پایان آن نیز از طرح مجموعه صوتی شرح حکمت های نهج البلاغه با بیان دکتر محمد رضا شایق که در طول بیش از هفت سال این جلسات برگزار شده در قالب فلش به عنوان کالای فرهنگی تهیه شده که مردم می توانند از آن استفاده کنند، رونمایی شد.

۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۲۱