اخبار

نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آشتیان برگزار شد

نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آشتیان برگزار شد
نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتیان در دفتر امام جمعه آشتیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتیان در روز یکشنبه 1401/08/22با دستور کار بررسی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی در شهرستان و ارائه راهکارهای لازم جهت استفاده هر چه بهتر از این بستر،در محل دفتر امام جمعه آشتیان برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام طاووسی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتیان به وظیفه سنگین مسئولین اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه همه ما در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز بیشتر از گذشته است چرا که هجمه های استکبار جهانی بیشتر و بیشتر شده و برای خنثی سازی همه هجمه های دشمن چه از لحاظ هجمه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی باید با توان و قدرت بیشتر کار کرد و آنها را خنثی کرد.

وی افزود: امروزه دشمن از طریق فضای مجازی دارد هجمه های فرهنگی خود را وارد می کند لذا مدیریت فضای مجازی یک امر ضروریست وبا تولید محتوای فرهنگی ، دینی و مذهبی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و هوشیاری و آگاه سازی مردم و بویژه نسل جوان می توان این فضا را مدیریت کرد.


تشکیل کارگروه جهت رصد ، شناسایی ، و هدایت کانالها و گروههای مجازی شهرستان، برگزاری کارگاههای آموزشی فضای مجازی ویژه خانواده ها و دانش آموزان بمنظور بالا بردن سواد رسانه ای آنها از مهمترین مصوبات این جلسه
۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲