اخبار

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان، از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی وضعیت فرهنگی اجتماعی نوجوانان و دانش آموزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این نشست حجت‌الاسلام محمد حسن فریادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان، با تبریک ایام الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز و ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی، اظهار داشت: ایام الله ۱۳ آبان ماه یادآور شجاعت دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که با حرکت عظیم خود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انجام دادند و هر سال این حرکت عظیم  را در ایام الله ۱۳ آبان جشن میگیریم واز دشمن اصلی ما همان آمریکاست اعلام انزجار می‌نماییم.
وی افزود: مذاکره با آمریکا به نفع مردم مسلمان ایران نیست چون آنها اهدافشان ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور های اسلامی و ایران است از فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی) که بارها به مردم و مسئولین گوشزد کرده است و فرمودند: فتنه ها در کشور در حال انجام است و به دستور آمریکا و اسرائیل انجام می گیرد دو قطب در جامعه ایران ایجاد کردند و آنها دنبال اهداف خودشان که براندازی نظام است می باشند،حمله به امامزاده احمد بن موسی شاهچراغ و شهادت تعدادی از هموطنان بی گناه نمونه از ایجاد ناامنی و ترور ، دشمن ما آمریکاست که توسط ایادی آن داعش صورت گرفت.
امام جمعه سیروان افزود: هدف ما از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه آگاه کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم از اهداف پلید دشمنان انقلاب اسلامی است.
در ادامه این نشست تعدادی از دانش آموزان که نماینده انجمن ها و اتحادیه های دانش آموزی بودند به بیان مسایل و مشکلات فرهنگی اجتماعی در مدارس پرداختند.
 معاون فرماندار شهرستان سیروان نیز مطالبی در مورد مشکلات و معضلات نوجوانان عنوان کرد.
در پایان نشست شورای فرهنگی سیروان مقرر شد، کارگروه های چهارگانه برای بررسی مشکلات نوجوانان و جوانان و دانش آموزان تشکیل شود و مسئولان فرهنگی و اجرایی  برنامه های فرهنگی را با مشارکت نوجوانان و جوانان انجام دهند و کلاس های آموزشی سواد رسانه‌ای در مدارس نیز برگزار شود.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |