اخبار

دبیر شورای فرهنگ دعمومی استان سمنان:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از روند کیفی مناسبی برخوردار است

مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از روند کیفی مناسبی برخوردار است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری 12 نشست شورای فرهنگ عمومی در یک سال اخیر در این استان خبر داد و گفت: شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در جلسات منظم یک سال اخیر مصوبات کیفی بسیار مناسبی داشته است.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استانسمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان با بیان اینکه در سال جاری این شورا هشت نشست برگزار کرده است افزود: این در حالی است که تا قبل از این هر فصل یک جلسه استانی شورای فرهنگ عمومی برگزار می شده است.

وی با تاکید بر اینکه با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری های استاندار سمنان کیفیت نشست های شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در این مدت ارتقای بسیار مناسبی داشته است اظهار داشت: اولویت های فرهنگی استان سمنان در قالب 18 راهبرد تدوین و بر اساس این راهبردها نشست های شورای فرهنگ عمومی برگزار می شود.

فلاح در ادامه تهیه سند قرآنی، توجه به لزوم افزایش جمعیت و اجرای طرح جوانی جمعیت، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، طرح مادران قرآنی، ترویج فرهنگ نبوی، توجه به مسایل جوانان و اولویت های آنان را از جمله مصوبات و پیگیری های شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در یک سال اخیر برشمرد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی خواستار توجه مدیران استانی نسبت به ترویج فرهنگ مطالعه در استان شد و از اجرای طرح آموزش "هنر برای همه" ویژه مناطق محروم در این استان نیز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در این استان تجلیل کرد و درگذشت آیت الله عباسعلی اختری از روحانیون باسابقه سمنان و نماینده اسبق ولی فقیه در این استان را نیز تسلیت گفت.

۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۴۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |