اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از راه اندازی کانون ملی گفتگوهای فرهنگی خبرداد

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از راه اندازی کانون ملی گفتگوهای فرهنگی خبرداد
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، در نشست با دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های اصفهان از راه اندازی کانون ملی گفتگوهای فرهنگی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، سید مجید امامی در نشست روسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان‌های اصفهان گفت: کانون ملی گفتگوهای فرهنگی براساس ابلاغیه جدید فرصتی است برای اینکه درقالب‌های مختلف مناظره، مباحث نشست‌های تخصصی درخصوص مهم‌ترین موضوعات و مسائل و دستور کارهای فرهنگی و اجتماعی و زندگی روزمره،  با حضور کارشناسان و جوانان بحث و گفتگو صورت پذیرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این جلسه گفت: ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان لازم است به صنایع فرهنگی ویژه شهرستان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند واين صنایع فرهنگی را برای عرضه فعال نمایند.
سید مجید امامی افزود: جشنواره ملی مد ولباس بزودی درکشور برگزار می‌شود و شهرستان ها باید فعالان حوزه‌ی مد و لباس را برای حضور در این جشنواره معرفی کنند.
گفتنی است نشست مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با شهرستان‌ها با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان  بعد از ظهر شنبه (7/8/1401) به صورت وبینار دراداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزارشد و تعدادی از دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها برنامه ها و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۴۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |