اخبار

جلسه برنامه‌ریزی مراسم سیزده آبان در شازند برگزار شد

جلسه برنامه‌ریزی مراسم سیزده آبان در شازند برگزار شد
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر آستانه با موضوع «هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» برگزار گردید.
به گزارش شورای فرهنگ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر آستانه با موضوع «هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و با حضور حجت‌الاسلام دکتر مقدسی‌پور و سایر اعضا در دفترامام جمعه آستانه برگزار گردید.


در این جلسه ابتدا امام‌جمعه آستانه به تشریح نکات تفسیری آیه ششم سوره حجرات پرداخت گفت: از نگاه قرآن کریم، تکیه بر اخبار غیر موثق بسیار خطرناک و موجب از هم پاشیدگی نظام جوامع، و مصائب فراوانی به با می آورد، حیثیت و حقوق اشخاص را به خطر می اندازد و انسان را به بیراهه و انحراف می کشاند، و به تعبیر جالب قرآن در آیه مورد بحث سرانجام مایه ندامت و پشیمانی خواهدشد. ساختن خبرهای دروغین یکی از حربه‌های قدیمی نظام سلطه و استعماری است که به وسیله آن جو کاذبی ایجاد کرده، و با فریب و اغفال مردم نا آگاه آنها را گمراه می سازند، و سرمایه های آنها را به تاراج می برند.


در ادامه دستور کار جلسه، مورد بحث و بررسی اعضای شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و در راستای حضور گسترده مردم در راهپیمایی سیزده آبان، موضوعات پیشنهادی مصوب گردید
۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۴۴