اخبار

ضرورت معرفی الگوهای برتر به نسل نوجوان و جوان

ضرورت معرفی الگوهای برتر به نسل نوجوان و جوان
فرماندار شهرستان جیرفت با تاکید بر لزوم معرفی الگوهای برتر به نسل نوجوان و جوان گفت: امروز باید نوجوانان و جوانان را با قهرمانان و شهدا آشنا کنیم.

   

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، احمد بلندنظر در نشست شورای فرهنگ عمومی جیرفت، گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان همواره در عرصه های مختلف پایبند به نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی ما مملو از معنویت باشد دشمنان هیچگاه نمی توانند بر این مهم مسلط شوند.

وی با بیان اینکه ما باید نسل جوان را بهتر بشناسیم و آنها را درک کنیم، خاطرنشان کرد: جوانان ما به خوراک فکری احتیاج دارند و ما باید در این زمینه چاره اندیشی کنیم.

بلندنظر عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر سن اغتشاشگران بین ۱۷ تا ۲۳ سال بوده است که این امر جای نگرانی دارد و نشان می دهد برای این نسل برنامه ریزی نکرده ایم.

فرماندار جیرفت اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت هایی که در راستای بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می کنیم باید همراه با جذابیت برای نوجوانان و جوانان باشند.

وی با اشاره به این که باید در تولید محتوا به ذائقه نوجوانان و جوانان توجه کنیم، عنوان کرد: با تولید محتوا برای فضای مجازی اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی را پر رنگ تر کنیم.

بلندنظر در خاتمه با تاکید بر لزوم معرفی الگوهای برتر به نسل نوجوان و جوان، خاطرنشان کرد: امروز باید نوجوانان و جوانان را با قهرمانان و شهدا آشنا کنیم.

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: جوانان ما به خوراک فکری احتیاج دارند و ما باید در این زمینه چاره اندیشی کنیم.

۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان |