اخبار

مسجد می تواند مکانی برای تربیت انسان های مومن و متدین باشد

مسجد می تواند مکانی برای تربیت انسان های مومن و متدین باشد
رئیس شورای فرهنگ و عمومی جنوب کرمان گفت: مسجد می تواند مکانی برای تربیت انسان های مومن و متدین باشد و ما اگر بتوانیم انسان مومن و متدین تربیت کنیم آنگاه کمتر دچار چالش می شویم.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان جیرفت که با حضور رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: امروز توجه خاص و ویژه به نوجوانان و جوانان بیش از هر زمان دیگری یک امر ضروری است چرا که اداره کنندگان آینده جامعه این قشر از جامعه هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تصریح کرد: متاسفانه در گذشته نسل جوان و نوجوان مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند و به همین دلیل نتوانسته اند هویت خود را پیدا کنند.

وی با یادآوری این مطلب که در سال های اخیر گذشته که درگیر کرونا بودیم، ابراز کرد: در این سال ها نوجوانان و جوانان ما سرگرم فضای مجازی شده اند و ما از آنها غفلت کرده ایم.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: می توان با بک کار جهادی همراه با تفکر، کار اصولی و منطقی گذشته ها را جبران کرد.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: دشمن امروز دینداری و پایبندی مردم به دین اسلام را مورد هدف قرار داده است بنابراین باید مقابله با این توطئه دشمن رویکرد اصلی  فعالیت های فرهنگی ما باشد.

وی با بیان این مطلب که مسجد می تواند مکانی برای تربیت انسان های مومن و متدین باشد، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم انسان مومن و متدین تربیت کنیم آنگاه کمتر دچار چالش می شویم.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: هر جا ریشه و بنیه اعتقادی سست و ضعیف باشد قطعا راه برای سایر موارد باز خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در خاتمه تصریح کرد: امروز باید با برنامه ریزی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان |