اخبار

شورای فرهنگ عمومی باید محلی برای ارائه راهکار باشد

شورای فرهنگ عمومی باید محلی برای ارائه راهکار باشد
دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی باید محلی برای ارائه راهکار باشد تا بتواند در راستای تحقق اهداف خود گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد، اظهارداشت: اگر مصوبات نشست های شورای فرهنگ عمومی عملی شود قطعا شاهد برکات زیادی در این منطقه خواهیم بود.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تصریح کرد: یکی از نقدهای امروز این است که چرا ما نتوانستیم بر روی جوانان تاثیرگذار باشیم؟ باید ابن مهم مورد ‌بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ما شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده ایم، اظهار داشت: امروز اگر ما مرتکب خطا و اشتباهی شدیم نباید آن را به دین ارتباط داد.

مسلمی مهنی با بیان اینکه از رسانه ها غافل شده ایم، عنوان کرد: تاثیر گذار ترین ابزار هنر است و ما در این حوزه غفلت کردیم و باید هنرمندان را بپذیریم و به این قشر توجه جدی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه اسلام دین جامع و کاملی است، خاطرنشان کرد: در بحث دین و مذهب با غفلت نتوانستیم به خوبی جوانان را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: امروز باید با برنامه ریزی صحیح، همگرایی و هم افزایی فعالیت های گسترده ای در حوزه فرهنگ انجام دهیم.

بزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد نیز در این جلسه گفت: شورای فرهنگ عمومی قرار گاه فرهنگ عمومی است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما از دهه ۸۰ به بعد غفلت کردیم، تصریح کرد: بسیاری از اغتشاشگران اخیر از دهه ۸۰ بوده چرا که نتوانستیم آنطور که باید برای آنهابرنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان و‌نوجوانان مسئله ای است که هنوز هضم نشده است، گفت: اجرای برنامه ها را به جوانان واگذار کنیم تا خود باوری را در آنها تقویت نماییم.

فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی نیازمند اندیشه ای ناب است و باید با مطالعه ای دقیق برگزار شود، گفت: شورای فرهنگ عمومی محل نتیجه گیری و تصمیم گیری می باشد، شاهد حرکت های روبه رشدی در شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد هستیم.

 

 

۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان |