اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد با موضوع جوانگرایی برگزار شد

نشست شورای فرهنگ عمومی عنبرآباد با موضوع جوانگرایی برگزار شد
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد با موضوع جوان گرایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد با حضور امام جمعه عنبرآباد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، فرماندار شهرستان عنبرآباد و اعضای جلسه با دستور کار جوان گرایی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید بامری رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد در این نشست، با اشاره به در پیش بودن روز دانش آموز، گفت: باید با برنامه ریزی اصولی برای جوانان فرصت یابی و فرصت سازی کنیم.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه امروز با جنگ روایت ها مواجه هستیم، تصریح کرد: باید با جهاد تبیین به مقابله با این جنگ پرداخت.

وی جهاد تبیین را رسالت و ماموریت انبیا، اولیای الهی و امامان معصوم (ع) برشمرد و ادامه داد: امروز جنس تبیین با گذشته متفاوت است و باید حوزه تبیین را به سمت دشمن شناسی ببریم.

حجت الاسلام بامری دشمن شناسی را محور جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: وقتی بتوانیم اهداف دشمن را در جنگ روایت ها بشناسیم و بدانیم که عقاید و باورهای ما را هدف قرار داده اند آنگاه راه مقابله با آن را بهتر تشخیص می دهیم.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را بر روی تغییر ذائقه های مردم مخصوصا قشر جوان و نوجوان گذاشته است.

وی با اشاره به این که دشمن درصدد است تا سبک زندگی ما را تغییر دهد، تاکید کرد: دشمن قصد دارد ارزش ها و هنجار ها را به سمت ضد ارزش ها ببرد.

حجت الاسلام بامری واقعه کربلا را نتیجه تغییر ذائقه مردم آن زمان دانست و افزود: امروز دشمن دانشگاه ها را مورد هدف قرار داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد ادامه داد: امروز باید امروز باید نوجوانان و جوانان را دریابیم و بیش از گذشته ارتباطات خود را با آنها تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: نوجوان و جوان ما باید بدانند که دشمن همیشه دشمنی کرده و اگر این مباحث را به طور صحیح برای این قشر تبیین کنیم آنگاه نوجوان و جوان ما هرگز در زمین دشمن بازی نمی کنند.

۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۲
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان |