اخبار

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:

طراحی مدل بومی‌ و استانی «خانه ملی گفت‌وگو» در خوزستان

طراحی مدل بومی‌ و استانی «خانه ملی گفت‌وگو» در خوزستان
پیرو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه احیای خانه ملی گفت‌وگوی آزاد، به دنبال آن هستیم که مدل بومی‌سازی شده این کار را در استان‎، حداقل در حوزه اهالی قلم، فرهنگ و رسانه اجرا کنیم.

مجید منادی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اعلام کرد: پیرو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه احیای خانه ملی گفت‌وگوی آزاد، به دنبال آن هستیم که بتوانیم مدل بومی‌سازی شده این کار را در استان‎، حداقل در حوزه اهالی قلم، فرهنگ و رسانه اجرا کنیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر راه اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگ در خصوص خانه ملی گفت‌وگو گفت: با این کار، به دنبال آن هستیم در قالب طرحی مشابه کرسی‌های آزاد اندیشی، فضایی آرام، منطقی و تخصصی برای گفت‌وگو در موضوعات مختلف در میان اقشار فرهیخته ایجاد کنیم.

منادی اظهار کرد: این اقدام در دست بررسی و پیگیری است و در این راستا از پیشنهادها و ایده‌های اهالی قلم، فرهنگ و رسانه استان را برای طراحی مدل بومی اتاق گفت‌وگو در استان استقبال می‌کنیم. این اقدام به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با هماهنگی دستگاه‌های مسئول پیگیری می‌شود. صاحبان ایده می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادهای خود را به معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.

۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۷