اخبار

در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان مطرح شد:

اغتشاشات اخیر ضرورت جهاد تبیین را دوچندان کرد

اغتشاشات اخیر ضرورت جهاد تبیین را دوچندان کرد
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های علمی و کاربردی، با بیان اینکه اغتشاشات اخیر ضرورت جهاد تبیین را دو چندان کرد، گفت: تبیین در نهادهای فرهنگی قبل از نیروی انتظامی می‌بایست صورت می‌گرفت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان همزمان با ظهر دوشنبه با بیان اینکه جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد، ابراز کرد: اغتشاشات اخیر ضرورت جهاد تبیین را دو چندان کرد.

وی با بیان اینکه تبیین در نهادهای فرهنگی قبل از نیروی انتظامی می‌بایست صورت می‌گرفت، افزود: تبیین نکردن مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یکی از علل و ریشه‌های اغتشاشات اخیر محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های علمی و کاربردی با بیان اینکه میانگین سنی افراد دستگیر شده در این اغتشاشات نشان می‌دهد که در زمینه جهاد تبیین کارهای بسیاری باید صورت گیرد، بیان کرد: ایران در فضای حقیقی مملو از اقتدار و صلابت است اما دشمنان در بعد مجازی جوانان را سعی دارند تا دچار تردید کنند لذا این موضوع نشان دهنده اهمیت فعالیت فرهنگی و تبیینی در کشورمان است.

نصیری فرد با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند که با به کار گیری فضای مجازی می‌توانند مردم را به کف خیابان‌های حقیقی کشور بیاورند، گفت: این برآورد دشمنان نیز اشتباه درآمد چرا که شعارهایی که درباره حجاب در فضای مجازی داده می‌شد، روی فضای واقعی کشورمان و به خصوص بانوان تأثیری نگذاشت.

۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |