اخبار

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان بهارستان

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی  در مدارس شهرستان بهارستان
بیست وهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه بخش بوستان، دکتر نوحی فرماندار شهرستان، داداشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه نسیم شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان، در ابتدای بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی، رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابتدا فرا رسیدن میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک گفت و به قرائت دستور جلسه پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس آغاز شده است افزود: مسائل مختلفی در مدارس توسط دانش آموزان دختر و پسر مطرح می‌شود که باید به شبهات پاسخ داده شود.

وی به ریشه یابی مشکلات فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و ابراز داشت: بوستانی مختص خانواده و دختران نامگذاری و در اختیار آنها قرار بگیرد.

در ادامه فرماندار شهرستان بهارستان با تأکید بر آسیب شناسی مدارس آموزش و پرورش شهرستان گفت: دانش آموزان در ۳ سال کرونایی با استفاده از فضای مجازی تحت تأثیر شدیدترین بمباران تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان بودند.

 دکتر عبدالله نوحی افزود: غفلت خانواده ها از تأثیرات ماهواره و شبکه های معاند بر روی فرزندان و دانش آموزان کاملا مشهود است.

وی با تأکید بر اهدای کتاب توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی به مردم تصریح کرد: برخی فرهنگ‌های غلط و تنبلی‌ها اجازه نمیدهد جوانان و پدران خانواده‌ها از ظرفیت‌های خود بهره‌ ببرند و مشغول بکار شوند که برای حل این مورد نیازمند آگاهی بخشی از طریق تریبون‌ها در این حوزه هستیم.

در پایان نیز هریک از اعضا سخنانی را پیرامون دستورات جلسه مطرح کردند که در قالب مصوبه بیان شد.

۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |