اخبار

ترویج «فرهنگ گفتگو و مفاهمه » و « خانواده و جمعیت » دردستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند قرار گرفت

ترویج «فرهنگ گفتگو و مفاهمه » و « خانواده و جمعیت »  دردستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند قرار گرفت
سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال 1401 با موضوعات « ترویج فرهنگ گفتگو و مفاهمه » و « خانواده و جمعیت » برگزار شد.
سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال 1401 با موضوعات « ترویج فرهنگ گفتگو و مفاهمه » و « خانواده و جمعیت » برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند بیان داشت: با نظر به سهم ناچیز بودجه فرهنگی از بودجه کل کشور لازم است تا در سطح شهرستان همه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها عرصه فرهنگ و هنر را بیشتر مورد حمایت قرار دهند.

 وی افزود: راجع به اموری همچون حجاب و عفاف، جوانی جمعیت و ... این مسائل باید دغدغه دائمی بوده و همواره در دستور کار شورا و دستگاه ها قرار گیرد و گزارش فعالیت ها به دبیرخانه شورا ارسال گردد.

 امام جمعه شهرستان دماوند تأکید کرد: لازم است در راستای ترویج فرهنگ گفتگو  و  مفاهمه، نشست ها و برنامه های با تریبون آزاد برگزار گردد و حرفها و انتقادات در این برنامه ها مطرح شود؛ البته بدیهی است که مسئول برگزاری تریبون آزاد و گفتگوها باید فردی باتجربه و مسلط بر مباحث باشد.

شایان ذکر است؛ سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با 4 مصوبه به پایان رسید.

۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |