اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

فرهنگ و رسانه، در دوران فعلی جبهه اصلی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است

فرهنگ و رسانه، در دوران فعلی جبهه اصلی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرهنگ و رسانه را در دوران فعلی جبهه اصلی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و بر تلاش فعالان این عرصه ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح در دیدار با "علیرضا همتیان" هنرمند و عکاس پیشکسوت دوران دفاع مقدس، حضور و وجود چنین هنرمندانی را در جامعه باعث افتخار دانست و گفت: در دوران فعلی نقش و رسالت این هنرمندان خطیرتر و حساس تر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انجام فعالیت های فرهنگی و رسانه ای را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ماندگار و تاثیرگذار خواند و گفت: باعث افتخار است که در هفته دفاع مقدس به حضور چنین شخصیت های رسیده و از آنها درس می گیریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،از بسیج رسانه استان و فعالانی که زمینه برگزاری این برنامه را فراهم ساختند تشکر کرد و افزود: علیرضا همتیان با دوربین خود در دوران دفاع مقدس خدمات شایانی به انقلاب و ترویج فرهنگ دفاع مقدس کرده است که جای تقدیر و سپاس دارد.

مسوول بسیج اقشار سپاه پاسداران سمنان نیز در این دیدار با قدردانی از نقش آفرینی هنرمندان و پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: با فعالیت های فرهنگی و بیان خاطرات باید رشادت ها و ایثارگری رزمندگان اسلام را به نسل جوان منتقل کنیم.

علیرضا همتیان عکاس و هنرمند پیشکسوت دفاع مقدس نیز در این نشست به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و کربلای چهار و پنج پرداخت و تاکید کرد: از سال 59 به عضویت سپاه پاسداران درآمدم و در این عرصه دغدغه مالی نداشتم بلکه مفید بودن برای نظام و انقلاب مهمترین هدف من در این عرصه بود.

۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |