اخبار

امام جمعه دزفول:

رشادت جوانان در دهه ۶۰ و دوران دفاع مقدس باید به نسل جدید معرفی شود

رشادت جوانان در دهه ۶۰ و دوران دفاع مقدس باید به نسل جدید معرفی شود
حجت‌الاسلام قاضی دزفول با بیان اینکه در حوزه معرفی دفاع مقدس به نسل‌های جدید کم‌کاری شده گفت: باید رشادت، ایثار و فداکاری جوانان در دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید به خوبی معرفی شود

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» عصر شنبه در آیین افتتاح دفتر گروه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن شیخ انصاری این دانشگاه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی گفت : متاسفانه فاصله زمانی ما و نسلهای جدید را با دفاع مقدس بیگانه کرده است.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس کم‌کاری شده است افزود: رشادت‌های جوانان در دهه ۶۰ که در مقابل دشمن با دست خالی مقاومت کردند به خوبی به نسل جدید معرفی نشده است لذا باید این موضوع جبران شود.

 

وی با اشاره به نقش برجسته امام خمینی (ره) در پیروزی دفاع مقدس اضافه کرد: در زمینه جهاد تبیین کم کاری شده برای مثال دشمن در حال تبلیغ بی‌حجابی دانش آموزان است که لازم است از ظرفیت تلویزیون برای تبیین حجاب با استفاده از کارشناسان استفاده شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ایثارگری و قناعت مردم‌ در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: متاسفانه اکنون فاصله زیادی با آن دوران داریم و ضروری است فرهنگ دوران دفاع مقدس را مجددا ترویج دهیم.

 

وی به محبوبیت رهبر معظم انقلاب در جهان بیان کرد: مردم لبنان، سوریه و عراق به مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای دارند و امروز محور مقاومت در منطقه نیز با نگاه به روحیه انقلابی‌گری رهبری است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به موضوعات حوادث اخیر و اهمیت موضوع حجاب ادامه داد: هنرمندان باید پایبند به ارزش‌ها باشند که متاسفانه از سوی جو هنرمندان غرب گرا در سینما و صدا و سیمای ما غالب است.

 

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه مساله حجاب یک مساله فرهنگی است یاد آور شد: با دعوت از بانوان بدحجاب به حرف آنها گوش داده شود چرا که خیلی از آنها افراد مقید و خانواده داری هستند و ممکن است درست متوجه کارکرد حجاب نشده‌ باشند.

۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۸
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |