اخبار

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در سال جاری

برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در سال جاری
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در سال جاری به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با محوریت "وقف" در محل شبستان مصلی نماز جمعه برگزار شد.
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در سال جاری که به موضوع وقف اختصاص داشت، محمد حسن پورنعمت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان به ارائه گزارش در خصوص میزان و سطح موقوفات شهرستان در سال جاری در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و مذهبی پرداخت.
 
 در ادامه امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش ضمن اشاره به اهمیت موضوع وقف و آثار و برکات آن در زندگی دنیوی و اخروی واقف، خاطر نشان کرد: سنت حسنه وقف از دیرباز تاکنون در جوامع اسلامی رواج داشته و امروزه نیز مردم جامعه به ضرورت و اهمیت این مهم آگاه هستند و  تعداد واقفین در حال افزایش می باشد. حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل افزود: وقف یک حرکت خودجوش و جهادی است که آثار و تبعات آن موجبات تشویق سایر افراد نیز می شود. 
در انتها سایر اعضای این شورا در خصوص وقف و ارائه راهکارهایی جهت ترویج هرچه بیشتر وقف در جامعه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |