اخبار

استاندار سمنان:

از ظرفیت فضای مجازی برای‌ پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی باید استفاده شود

از ظرفیت فضای مجازی برای‌ پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی باید استفاده شود
استاندار سمنان بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای‌ پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی با در‌ نظر گرفتن ذائقه دانشجویان و فرهنگ‌ این استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان ایبنکه استان سمنان‌ به دینداری و تدین شناخته شده است تاکید کرد:  لازم‌ است بر اساس نیاز استان و با استفاده از اندیشه دانشجویان و دانشگاهیان، در جهت غنی سازی فرهنگ استان گام‌ برداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای حضور دانشجویان در کلاسهای درس دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید در دستور‌ کار‌ باشدافزود: هم اندیشی بین دانشگاه ها و موثرین و ذی نفوذان فرهنگی‌ و حوزه های علمیه باید تقویت شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای‌ پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی با در‌ نظر گرفتن ذائقه دانشجویان و فرهنگ‌ استان باید استفاده شود اظهار داشت: افزایش و ارتقای سطح‌ سواد رسانه‌ای در جامعه و به خصوص خانواده ها امری حائز اهمیت‌ است.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده لی فقیه در استان و امام جمعه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۷
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |