اخبار

تقبیح و محکومیت اقدامات هنجارشکن و اهانت به مقدسات در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

تقبیح و محکومیت اقدامات هنجارشکن و اهانت به مقدسات در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اقدامات و فعالیت های هنجارشکن در اهانت به مقدسات در حوادث اخیر را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به حوادث اخیر افزود: جا دارد در ابتدای این نشست اقدامات اهانت آمیز در اهانت به کلام الله مجید، مساجد و خادمان را تقبیح و محکوم کنیم.

وی در ادامه با تبریک حلول ماه ربیع الاول که میلاد اشرف مخلوقات حضرت محمد (ص) و هفته وحدت در این ماه عزیز قرار دارد، از فعالان موکب های فرهنگی در ایام اربعین و پیاده روی عظیم اربعین تقدیر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، بررسی نقش دانشگاهها در توسعه فرهنگ عمومی با توجه به بازگشایی دانشکاهها و نیز بررسی فعالیت های کارگروه فضای مجازی را دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بیان کرد و گفت: با توجه به راهبردهای 18 گانه و حضور مسوولان کارگروههای تعیین شده برای اجرایی ساختن این راهبردها ، بررسی فعالیت ها و اقدامات این کارگروهها در دستور شورای فرهنگ عمومی استان سمنان قرار دارد.

احسان نصیری رییس دانشگاه سمنان و نیز مجتبی صفا مسوول کارگروه فضای مجازی در این نشست به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداخته و گزارشی از فعالیت ها و اقدامات در خصوص دستور امروز شورای فرهنگ عمومی ارائه کردند و برخی از اعضا نیز دیدگاههای خود را بیان کردند.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |