اخبار

بررسی سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در کارگروه علمی مشورتی

بررسی سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در کارگروه علمی مشورتی
سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شعار تحول و پیشرفت دولت سیزدهم گفت: با شکل گیری دولت آیت الله رئیسی تدوین سند تحول در بخش های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

فرشید فلاح افزود: در این ارتباط سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز تدوین شده و برای استفاده از نظرات کارشناسان و صاحبنظران فرهنگی در این نشست به بحث گذاشته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست به تبیین اهداف و محورهای سند تحول پرداخت و با تاکید بر اهمیت فرهنگ اظهار داشت: فرهنگ زیربنای همه امور است و اینطور نیست که اقتصاد و سایر بخش ها نسبت به فرهنگ دارای اولویت باشند بلکه این فرهنگ است که زیربنای تمام امور محسوب می شود.

محمد لک زایی تصریح کرد: فرهنگ مهمترین مولفه در سند تحول دولت است و از جایگاه مهمی در این سند برخوردار است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه به تشریح مفاد و مولفه های سند تحول پرداخت و نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این سند مورد تاکید قرار داد.

سایر اعضای کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز در این نشست به بیان نظرات و دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۱۸
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |