اخبار

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد با خانواده شهید یلالی

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد با خانواده شهید یلالی
اسماعیلی در بدو ورود به آبادان، از فرهنگسرای این شهرستان بازدید و با خانواده شهید احمد یلالی دیدار اهدا کرد.

«محمدمهدی اسماعیلی» عصر امروز با حضور در آبادان، ضمن بازدید از فرهنگسرای آبادان، قول پیگیری برای تکمیل این پروژه را داد.

 

بیش از ۱۷ سال از بلاتکلیفی و رها شدن فرهنگسرای آبادان می گذرد و علی‌رغم پیگیری های صورت گرفته، اقدام خاصی برای تکمیل آن از سوی متولیان انجام نشده است.

 

این در حالی است که پیش از این و در دولت قبل، یکی از نمایندگان از تکمیل و تجهیز فرهنگسرای آبادان توسط وزارت ارشاد و منطقه آزاد اروند خبر داده بود.

 

وزیر ارشاد پس از بازدید از این مرکز، قول پیگیری برای تکمیل فرهنگسرای آبادان را داد و اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور بر توجه به حوزه فرهنگ، تکمیل و تجهیز این پروژه انجام می شود.

 

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با حضور در منزل خانواده شهید یلالی، ضمن دیدار و گفتگو، به همسر شهید یک جلد قرآن کریم هدیه داد.

 

شهید حاج احمد یلالی خادم از مدیران فعال کانون‌‌های فرهنگی هنری شهرستان آبادان، ۲۵ مهر ۱۳۹۹، در پی ابتلا به کرونا به همرزمان شهیدش پیوسته بود.

 

این مجاهد اسوه در منطقه آزاد اروند به عنوان خادم الشهدا معروف بود که در حوزه خاطره گویی رزمندان و شهدا و همچنین کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم آبادان فعالیت چشم گیری را از خود بر جای گذاشته بود.

 

۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۵۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |