اخبار

نشست وبیناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با مسئول عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی کشور

نشست وبیناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با مسئول عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی کشور
نشست وبیناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با نماینده شورای فرهنگ عمومی کشور در ستاد عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در حوزه عفاف و حجاب گفت :در عرصه عفاف و حجاب باید از گروه‌ها و انجمن های مردمی استفاده شود.
وی افزود :با همکاری قرارگاه عفاف و حجاب و فرهنگ سازی می توان قدم های تاثیرگذاری در این حوزه برداشت.
فلاح، به استفاده از تولیدات رسانه ای و ظرفیت فضای مجازی در استان سمنان و کشور اشاره کرد و افزود: ظرفیت بسیار خوبی که در فضای مجازی وجود دارد می توان برای فرهنگ سازی  حمایت کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست گزارشی از فعالیت های این شورا در حوزه عفاف و حجاب در سالجاری ارائه کرد.
نماینده شورای فرهنگ عمومی کشور در ستاد عفاف و حجاب نیز با قدردانی از فعالیت این حوزه در استان سمنان گفت: در ۱۷ قالب بر اساس  نیازمندی های استان سمنان می توان اقدام کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیاتی،  افزود: تئاتر، پوشاک، انیمیشن، پوستر و غیره از مواردی هستند که می توان در هر منطقه بومی‌سازی کرد.
وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات داخلی با موضوع عفاف و حجاب حرکت کرد اظهار داشت: شهرداری ها موظف هستند برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فضاهایی را به صورت رایگان در اختیار قرار دهند.
نماینده شورای فرهنگ عمومی کشور در ستاد عفاف و حجاب افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مدل های مناسب را با همکاری دستگاه های مختلف برای نمایش در معرض  دید قرار دهد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |