اخبار

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان

گفتمان انقلاب اسلامی را در مسیر اربعین گسترش دهیم

گفتمان انقلاب اسلامی را در مسیر اربعین گسترش دهیم
سیفی گفت: همه فضای اربعین با هدف ترویج تشیع انجام می‌شود از این رو در این مسیر باید گفتمان انقلاب اسلامی را نیز گسترش دهیم.

«عبدالرضا سیفی» امروز (دوشنبه 14 شهریور) در هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگی عمومی خوزستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به ضرورت ارائه محتواهای فرهنگی در مراسم اربعین اظهار کرد: در حوزه فضاسازی استفاده از عکس امام (ره) و مقام معظم رهبری ضروری است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: همه فضای اربعین با هدف ترویج تشیع انجام می‌شود از این رو در این مسیر باید گفتمان انقلاب اسلامی را نیز گسترش دهیم.

 

وی با بیان اینکه اینکه ما باید برای این جمعیت میلیونی محتواسازی کنیم و با محتواهای درست بر ذهن مخاطبان تاثیرگذار باشیم افزود: لازم است شهرداری جهت ترویج نماز اول وقت تبلیغات معنوی انجام دهد.

 

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: ذیل شورای فرهنگی عمومی مکاتبه‌ای با دستگاه‌های فرهنگی مکاتبه شده با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو همچون هفته دفاع مقدس، ایام پایان ماه صفر، روز خوزستان، شکست حصر آبادان و ... هر چند وقت یکبار تصمیم گیری شود که یک مکاه آینده در این فضا چه برنامه‌هایی داریم که از هم‌اکنون برنامه‌ریزی آن آغاز شده تا هماهنگی بین دستگاه‌ها بیشتر شود.

 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۴۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |